Fandom

Wretched

402sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Wretched.jpg

Wretched

Wretched var en gang blod alver, som feilet i å kontrollere sin magiske avhengighet. Wretched er tynne alver med beinete panner, klør som fingre og tær, og merkelige utvekster på ryggene som gløder blått.

Wretched er nå for tiden spredt utover Eversong Woods og har ikke noe generelt lederskap, men noen noterbare Wretched har stått frem og organisert angrep. Wretched har infiltrert Ruins of Silvermoon, Sunsail Anchorage, og til og med Falthrien Academy på Sunstrider Isle. Denne nye "typen" av blod alver tror man er relativt ny med tanke på at den oppsto etter ødeleggelsen av Sunwell.

Gershala Nightwhisper fryktet denne forvandlingen før hendelsene i Burning Crusade. Han sendte til og med eventyrere i Blackfathom Deeps for å skaffe korrupterte hjerner fra naga og satyr. Wretched kan bli sammenlignet med naga og satyr fordi deres magiske avhengighet fikk dem til å undergå fysiske forandringer. I motsetning til disse to rasene, kan denne transformasjonen skje momentant (med en gang blod alven gir etter for hans eller hennes tørst for magi) som Magistrix Elosai's transformasjon til en Wretched viser. Men, det at hun ble forvandlet Wretched for en kort periode kan vise at mutasjonen er reverserlig, kanskje også kurerlig.

Tilfeldig wiki