Fandom

Warrior

402sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

WarriorRediger

Warrior er høyt utdannede krigere i kunstene våpen. De er sterke og raske på slagmarken. Slik at de kan håndtere store mengder skade, de er også i stand til å tåle store mengder skade for å beskytte andre gruppemedlemmer. En Warrior's evner er avhengig av raseri. Dette er forskjellig for alle, men en nærkamp klasse, som druid, nærmere bestemt en druid i Bjørne form. Raseri er generert gjennom skader blir som blir generert til rage og maks raseri er 100. Warriors har flere talenter som kan hjelpe raseri generasjon, slikt som Bloodrage

Standpunkter Rediger

Krigere kan bytte mellom tre standpunkter: battle stance, defensiv stance og berserk stance.

Armor og Våpen Rediger

Krigere kan ha alle typer rustning, plate rustninger blir tilgjengelig på Level 40. De er i stand til å bruke skjold og kan bruke alle våpen, bortsett fra Wands Og relic.

Attributes Rediger

Den primære krigeren attributtene er styrke og utholdenhet. Agility er også nyttig når ting som critical strike rate på gear er sjelden før senere Levler. Warrior-orienterte gear funnet mot slutten-spillet( Level 60-80) gir et bredere spekter av egenskaper. Gear orientert spesielt for å skade håndtere krigere kan være critical strike rating, armor penetration eller haste rating. Gear orientert til Warrior omfatter vanligvis en kombinasjon av defence rating, Block rating,, dodge rating eller Parry rating. Hit rating eller ekspertise vurdering er også vanligvis på gear og kan være nyttig for krigere utføre DPS ( Damage per second) eller Tanking. Det kan være vanskelig å finne ringer eller kapper med de relevante attributter. Som sådan krigere kan improvisere, for eksempel, kan Warrior søke "rogue" elementer som inneholder agility og attack power i stedet for unnvikende elementer som inneholder styrke.

Tilfeldig wiki