Fandom

Starte en Death knight

402sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

For å kunne starte en dødsridder må man ha en karakter i level 55 eller høyere. Du kan lage en dødsridder per server, per bruker. Når du starter en dødsridder må du gå igjennom en serie oppdrag for å lære seg å kontrollere dødsridderens ulike krefter, etter oppdragene kan du dra til de andre områdene i verdenen.

Låse Opp DødsridderenRediger

For å låse opp dødsridderen må man ha en karakter i level 55 eller høyere. Foreløpig må man ikke gjøre noe oppdrag for å låse opp dødsridderen. Når man har låst opp dødsridderen kan man lage en dødsridder på hvilken som helst server(man vil bare kunne ha en dødsridder per server). Nye servere som ikke er åpne for karakter transfers må man ha en karakter i level 55+ på selve serveren for å kunne skape en dødsridder der.

Å Skape DødsridderenRediger

Man kan lage en dødsridder som hvilken som helst rase. En dødsridder starter i level 55 med uncommon utstyr, 20 sølvmynter, og noen ferdigheter. Som med alle andre klasser er man nødt til å gå igjennom en serie oppdrag som introduserer klassen til spillet.

Dødsriddere starter med en dyktighet på 270 i Førstehjelp, Forsvar, Økser, Spyd, Sverd, To-hånds Økser, To-hånds Sverd, og Ubevæpnet.
Dødsridderne vil starte i et necropoliset Acherus: The Ebon Hold i Øst Pestlandene.

Tilfeldig wiki