Fandom

Humar

402sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Humar
Image of {{{name}}}
Race Unknown (Beast)
Level
23 Rare Elite
Health
1800
Reaction
Location

Humar the Pridelord er en Mal:Hostile level 23 elite rare mob katt som lever i utkanten av Ratchet i Barrens. Huntere prøver ofte å temme Humar på grunn av hans unike farge.

Tips for å temme Humar the PridelordRediger

  • når du drar fra Ratchet, se til høyre. sletten med trær, høyre for klippen over Ratchet bor Humar. han er under det største treet. (Mal:Co)og skiller seg ut som en hesterumpe, du kan ikke la være å se ham. bare hold øynene ved skyggen av treet, det er spawn stedet hans. bortkastet, hvis han ikke er der, så klart.
  • det sies at hans spawn tid varer rfa rundt 8-12 timer etter hver gang han har blitt temmet eller drept; å vente på ham kan være irriterende på grunn av det. oppe i treet kan være et fint camping point.
  • mange huntere ønkser å temme Humar, så du kan oppleve litt konkuranse.
  • å temme ham kan noen ganger misslykes, sellom det gjøres riktig. bare freeze-trap og prøv igjen hvis det skjer.
  • IHvis det blir kjedelig,kan du alltids gå for Mal:Echeyakee , en hvit løve som bare er mulig å finde via en Horde quest i the Crossroads.
  • Humar er en av de få elite kattene som virkelig er unik, ingen annen katt har samme utsene.

External links Rediger

Tilfeldig wiki