Fandom

Blackwing Lair

402sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Blackwing Lair
BWL
Blackwing Lair.jpg
Blackwing Lair innlastningsside
Ligger Upper Blackrock Spire, Blackrock Mountain
Raser IconSmall Black.gif Black Dragonflight Race
Siste boss Nefarian
Instance informasjon
Type Raid
Anbefalt level 60
Maks spillere 40
Nøkkel Blackhand's Command
Nullstillingstimer 7 dager
Andre Raid

Blackwing Lair er en 40-manns raidsinstanse funnet på toppen av Blackrock fjellet, forbi Upper Blackrock Spire. Den ble åpnet i patch 1.6, og man må fullføre en ett-stegs quest for å få adgang til instancen, kalt Blackhand's Command. Der inne planlegger Nefarian å ende Ragnaros' grep om Azeroth. Blackwing Lair var instancen man vanligvis gikk løs på etter man hadde fullført instancen Molten Core (etter hvert også Zul'Gurub og Ruins of Ahn'Qiraj) på level 60. Etter Blackwing Lair gikk man videre til Temple of Ahn'Qiraj. Drama, en amerikansk Allianse guild var den første guilden i verden som fullførte hele Blackwing Lair.

Historie Rediger

Nefarian har sverget å knuse Ragnaros. På grunn av dette har han begynt å samle sine styrker og han er i ferd med å forbedre dem. Selv om Nefarian's intensjoner er åpenbare, er metodene han bruker for å nå dem et mysterium. Det er sagt at Nefarian driver med eksperimenter med blod fra alle de forskjellige dragerasene for å produsere en slags hybrid-kriger som skal være helt ustoppelig.

Forutsetninger Rediger

For at du skal kunne gå inn i Blackwing Lair må du være minst level 55, og du må ha fullført questen Blackhand's Command. Dette gjøres ved å drepe en ork som har tittelen "Scarshield Quartermaster". Denne orken oppholder seg i Blackrock Mountain, helt oppe i toppen, forbi Upper Blackrock Spire og inne i den første gangen du ser. Etter å ha drept han kan man loote en gjenstand kalt "Blackhand's Command" som starter questen med samme navn. Denne questen sender deg til Upper Blackrock Spire hvor du må fullføre instancen og drepe den siste bossen (General Drakkisath) og ta på en gjenstand funnet bak han. Dette vil gi deg et merke (Mark of Drakkisath) som vil gi deg adgang til Blackwing Lair via "the Orb of Command".

Beboere Rediger

  • Svarte drager
  • Orker
  • Gobliner
Bwlbosses.JPG

Blackwing Lair Bosser

Bosser Rediger

  • Razorgore the Untamed
  • Vaelastrasz the Corrupt
  • Broodlord Lashlayer
  • Firemaw
  • Ebonroc
  • Flamegor
  • Chromaggus
  • Nefarian

Tilfeldig wiki